Nog niet eerder

Dit weekeinde deed ik een complet nieuwe ervaring op. Sensationeel was het niet, maar toch.
Door omstandigheden moest ik plotseling op zaterdag de preekbeurt van de volgende dag afzeggen. Ik was me bewust van de paniek die dat in de betreffende gemeente zou opleveren maar het ging niet anders.
Toen de kruitdamp daar goed en wel opgetrokken was kwamen ze met het zeer creatieve idee dat ze het materiaal dat ik toch al uitgewerkt had wel wilden gebruiken. Inderdaad hoor ik tot het genus predikanten die het allemaal uitschrijft. En of ik het maar op wilde sturen.
Zo is het gegaan. Andere mensen kropen in mijn teksten… Dan ben ik toch benieuwd hoe zoiets is uitgepakt.

Hoe dan ook als je het wilt lezen: klik hier.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

